Nemrégiben lecseréltem a telefonomat, így nem áll módomban többé segítséget nyújtani.

Az oldalon található linkek és bizonyos esetekben leírások már elavultak lehetnek.

 

Hali!

Ez az oldal azért jött létre, hogy magyar nyelvű, átfogó útmutatót nyújtson a ZTE Blade moddolásához, választ adjon a gyakran ismételt kérdésekre, és megoldást kínáljon a gyakran előforduló problémákra.

Az oldal közel sincs kész, még sok mindennel ki kell egészíteni, de addig is használjátok egészséggel.

Aresius

Lájkolj facebookon! 

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) bejegyzéshez

  1. btomi szerint:

    Sziasztok,

    Segítséget szeretnék kérni egy féltéglásított ZTE Blade rendbehozatalához.

    A készülék élettörténete: gyárilag Telenoros, alapból Gen2-es készülék. (ez fontos, mert olvastam olyat is, hogy ezeket nem szabad TPT-zni, mert téglásodhat!!)

    Ezt a leírást használtam http://zteportal.eu/2-modszer/, hogy rootolás után feltegyem a Clockworkmod Recovery 4.0.0.5 verziót, majd valamelyik (emlékeim szerint BIG DADDY IV BY KELZSOCA) főzött romot sikerült feltelepíteni.

    A belső hely problémára találtam Kelzsoca alábbi leírását: http://hungariandroid.com/androidfans/viewtopic.php?f=209&t=319 Ezzel a módszerrel lett átpartícionálva, illetve feltéve rá a LibrApi_Ginger_V1 rom.

    A partícionálás eredményeként: /system 136MB, /data 302MB, /cache 302MB lett a felosztás. /sd-ext -et nem használtam.

    Múlt hétvégén ezen leírás alapján http://zteportal.eu/icearmor-ii-reborn-by-apeelme/ feltettem a ROM-ot, használva ugyanezt a partíció kiosztást, ami már megvolt, ugyanazt a Clockworkmod-ot, ami már adott volt a telefonon.

    Eredmény: a készülék bootol rendesen, wifi működik, de a GSM hálózatra nem tud feljelentkezni. Nézegettem a beállításokat, az IMEI számra azt írja: Ismeretlen. *#06# -re pedig csak annyit ír: IMEI de nem ír sem 0000 kezdetű számot, semmit.

    Utánaolvastam, hogy az IMEI visszaszerzésére nem árt, ha az ember jó biztos helyre elmenti a Channel1.mvm fájlt. Namost én minden egyes rom csere előtt Clockworkmod -ból tisztességesen megcsináltam a mentést, és eltettem a laptopra. Ezek azonban nem tartalmazzák ezt a fájlt.

    Most hogyan tovább, van-e esélyem arra, hogy valahogy visszanyerjem az eredeti IMEI számot, és tudjam használni a készüléket?

    • aresius423 szerint:

      Hali! Elnézést a kései válaszért.

      Az úriemberrel már volt egy apróbb vitánk az “ő” módszerét illetőleg, ez az eredménye… Ha minden jól megy, az ITT található angol nyelvű leírás alapján vissza tudod nyerni az IMEI számodat. Ha sikerült, hajtsd végre a Gen2—>Gen2 fül alatt található utasításokat 😉

      Aresius

      • btomi szerint:

        aresius423: köszönöm szépen, sikerült megoldani. vissza Tptztem gyàri telenorosra (gen3asitva lett csak én hülye elfelejtettem :-)) aztàn ùjra z4root, clockworkmod és most gyönyörűen működik rajta az ice armor 2. (erről ìrok)
        mi volt a vitátok lényege?
        üdv,
        btomi

        • aresius423 szerint:

          Ő a programmal történő gen1->gen2 upgrade mellett kardoskodott, ami sokkal több veszéllyel jár, miközben a program és a TPT készítője (wbaw) is egyértelműen kijelentette hogy a TPT újabb, jobb és biztonságosabb. Többen jöttek hozzám azzal hogy az ő módszerével történő upgrade után nem működik a telefonjuk, úgyhogy megkértem hogy ejtse végre az elavult módszert. Nem tette.

Hozzászólás